دکلمه بانو از کیکاووس یاکیده

خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دکلمه بانو از کیکاووس یاکیده
نوشته شده در دو شنبه 29 تير 1394
بازدید : 1348
نویسنده : امیر رها

.: شاعر و گوینده: کیکاووس یاکیده :.

کیکاووس یاکیده

 

قسمتی از اشعار کیکاووس یاکیده با صدای خودش . در این جا فایل دکله با نام بانو را برای شما آماده کرده ایم 

بخش هایی از دکلمه:

های بانو!
شوخی نکن…
چشم خسته،بسته میشود.
قلب خسته،می ایستد….
.
بوی رفتن می دهی…
در را باز میگذارم…
وقتی برو،که گنجشک ها وستاره ها خوابند….
.
میترسم از سگ همسایه
دنبالم میکند
یکی از همین قفس من برایش بساز
تا آدم شود
.
بد عادت شده بود،
گاهی جلوتر از من راه میرفت،تا به تو برسد…
سایه ام را میگویم بانو؛
که خواب دیده بود تو به دیدارش آمده ای…
.
کشتی های عاشق سوت میکشند
مردان عاشق آه…
طعمشان یکیست…
.
باران که می بارد،
تمام کوچه های شهر فریاد من است،که میگویم:
من،تنها نیستم…
تنها منتظرم،تنها…
.
لولای شکسته در را عوض میکنم،
در را باز می کنم،
میگویم: «بانو،خوش آمدی…»
اگر نبودی،در را میبندم
دوباره باز میکنم…
.
بانو!
من به دنبال تو می آیم،
تو هم از من بگریز…
بگذار دیرتر بمیرم



:: موضوعات مرتبط: آثار گویندگان , کیکاووس یاکیده , ,
:: برچسب‌ها: دانلود دکلمه , دانلود دکلمه بانو , دانلود دکلمه کیکاووس یاکیده , کیکاووس یاکیده , دانلود کیکاووس یاکیده , دانلود آثارکیکاووس یاکیده , دانلود صدای کیکاووس یاکیده , صدای کیکاووس یاکیده , یاکیده , دکمه یاکیده , دکلمه بانو , شعر بانو , شعر بانو از کیست , اشعار یاکیده , اشعار کیکاووس یاکیده ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: